mandag 28. desember 2009

Har du lyst på kjole?

Etter en del tanker, har jeg bestemt meg for å sy kjoler på bestilling.
Vil du at jeg skal sy kjole til deg, så send meg en mail. lindaje@online.no

Jeg vil vite hva slags farge du kan tenke deg som bunnfarge, og om du skal ha med alvehette og ermer.
At kjolen blir uten skjeve sømmer, kan jeg ikke love deg. Men hver kjole er unik og blir sydd etter mål.

Hva du vil ha av detaljer må jeg også vite, om du vil ha ensfarget kjole eller kontrastfarge nederst på skjørt og ermer f.eks.
Jeg kan også sy på hjerter eller annen pynt, alt etter ønske fra deg.

Prisen er ca 600 for en kjole uten ermer og hette, og 800 for en med ermer og hette. Det kommer litt an på hvilken størrelse du velger, og hva du vil ha av pynt på kjolen også.

Opplysninger jeg også må ha fra deg, er din høyde, klesstørrelse både på over og underkropp, bh størrelse, livvidde, omkrets rundt hofter, lengden fra skulder og så langt ned som du vil kjolen skal rekke, og ermelengde. (målt fra skulder og til midt på håndbaken)

Kjolene blir sydd i Polarfleece. Du kan velge mellom koksgrå, brun, lysrosa, rosa, cerise, turkis, lys blå, eller kaki. Om du har andre ønsker, så er det bare å si fra.
Ellers kommer jeg til å pynte kjolene med diverse bånd, blonder, og stoff. Legger ut eksempler etterhvert som jeg syr.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar