søndag 28. mars 2010

Navn på kjolene mine

Til nå, har jeg brukt mottakerens navn på kjolene mine. Koselig, men det er lettere å huske hvilken kjole kundene mener om jeg har faste navn på kjolene. For det blir noen navn etterhvert.

"Hjerlig" er en litt leken kjole, med kant nede og eventuell kant på ermer i en kontrastfarge. For de som vil ha hette på er også denne i kontrastfargen. Pynt er et hjerte på brystet, to nede i den ene siden, og et bak på ene siden. Denne kjolen koster 800 kroner uten hette, og 1000 med hette.  Her er et eksempel på en hjerlig kjole:


"TrueLove", er en ensfarget kjole. Pynt er et hjerte på brystet, to på kanten nede og en på kanten bak. Denne kjolen koster 800 kroner uten hette, og 1000 kroner med hette. Om en vil ha hette, er denne enten i hovedfargen, eller i en kontrastfarge. Her er et eksempel på en TrueLove kjole:


"Arwen," er en ny kjole som jeg holder på med. Den er mer slik jeg tenkte jeg ville ha en alvekjole, da jeg begynte å sy kjolene mine. Arwen har alvehette, trompetermer og noen vrange sømmer. I tilegg har Arwen noen blonder i kanter og under brystet. Bilder av Arwen kjolen kommer etter påske.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar