mandag 28. desember 2009

Velkommen til den nye bloggen min!

Hei hei. Velkommen hit til bloggen min.

Jeg håper du legger igjen en liten hilsen når du har vært her, og jeg blir veldig glad for ris og ros.

For flere år siden var jeg hos en venninne, som drev og sydde klær for en klesbutikk i Oslo. Jeg fikk prøve en hvit drøm av en alvekjole! Aldri om jeg har klart å glemme den kjolen!

Nå er alvekjoler blitt veldig populært, og jeg tenkte at det kan ikke være vanskelig å sy sin egen.
Men mønster fant jeg ingen steder, så til slutt lagde jeg mitt eget. Brukte en fleeckåpe jeg har fra Kari Traa som utgangspunkt.

Her er den første kjolen min, som egentlig aldri ble helt ferdig. Bare for at den ikke ble helt som jeg ville ha den, men kanskje den blir ferdig en dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar